Har ni läst barometen idag?

Direkt när jag kom in i klassrummet idag så säger alla: du är med på en jättestor bild i barometern!
Great liksom.. Igår ställde ett par från tidningen några frågor om vad vi tyckte om att ett parti med rasistiska åsikter skulle få komma till skolan. Mitt namn står typ överallt på detta tidningsblad och jag skojar inte när jag säger att jag ser totalt off ut på bilden.
Amanda och Linda är också med minsann, och sen Felicia på ett hörn. Hon har dock fått mitt namn.



"Vi är snälla mot varandra här, säger rebecca nilsson" HAHAHA, herregud.


Kommentarer
Postat av: mandusen

säger rebecca tre år om lekkamraterna på dagis. haha

2010-04-21 @ 17:40:26
Postat av: Becca

HAHAHAHAHA, de e ju han som skrivit som har förvrängt hela grejen!!

:D

2010-04-21 @ 17:48:10
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0