Galen kväll!

Så jävla rolig kväll, bästa på länge måste jag säga! Började med tjejmiddag hos My för att fira hennes 20årsdag. Vilket är idag egentligen så massa grattis till henne ♥
Jättetrevligt var det i alla fall! Senare tog vi bussen in till stan för att gå till palace. Kom självklart inte in, men det gjorde ingen annan heller eftersom det var 22.. Detta gjorde dock ingenting eftersom vi gick till Olearys sen, och jag kom in! Haha, akta glad jag blev eller!
Så där spenderade vi resten av kvällen och natten, gaah så jäkla roligt :)



Har massa bilder som vanligt att dela med mig av, men orkar inte lägga upp dom nu. Måste vila mitt stackars huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0