High on life

Här har ni torsdagen lite kortfattat sådär.
Förfest hemma hos mig med lite brudar för att senare dra vidare till bistro. Stod först i kön (kändes helballt ska jag säga er) och alla mina vänner kommer in. Gissa vem som får blåsa..? Tre gånger dessutom, och då säger en av vakterna "Hon ser nykter ut, du kan gå in"
Kunde jag inte fått strunta i att blåsa då om ni ändå tänkt släppa in mig så jag sluppit se så jäkla ensam och förvirrad ut när jag väl kom in?!

Kvällen var helt okej i alla fall, och den avslutades med att fellepelle och jag åkte hem till mig för att käka leverpastejsmacka och nanna.

























Några få av alla hundratals bilder vi tog igår.


Kommentarer
Postat av: charlie

happy valentines day!

2010-02-14 @ 14:28:20
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0