Ultraljudet och grill på g!

Jag vet att jag suger på det här med bloggningen. Men har seriöst fullt upp och dom gångerna jag är hemma myser jag hellre vid tvn med lilla familjen än sitter vid datorn.

Men ikväll gott folk är inte lilla familjen hemma, dom är och campar nånstans. Akta bra koll jag har, nånstans i sverige är dom. Mer vet jag inte, precis som de brukar va!
Hur eller hur så är jag hemma själv vilket jag nog behövde. Taggar morgondagens grillning med härligt folk och lite så också.
För er som bryr er så såg nog allt bra ut på ultraljudet, men dom kollar ju bilderna igen innan dom säger ett säkert svar så att säga. Lipade inte denna gång heller, utan tvingade min mamma att prata mig och höll handen för läkarns ansikte så jag inte skulle kunna tyda några jäkla ansiktsuttryck. En rynka i pannan och det brister liksom, då tror jag han hittat nått. Så lika bra att inte titta :)



allra bästa


Kommentarer
Postat av: My

Weeeeeiii

2010-07-03 @ 23:03:31
URL: http://myswithlove.blogg.se/
Postat av: amanda

du är!<3

2010-07-05 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0