Heh, roligt inlägg

I detta inlägget tänker jag klaga. Så håll i er.

Jag är trött. Väldigt trött. Har fått skäll idag, skäll som jag inte förtjänade. Min hals dödar mig, igen, jag var ju förfan förskyld för en vecka sen? Tänkte tröstäta ostbollar och titta på greys ikväll, något som är fett underbart, men gissa vad?
INGA OSTBOLLAR HEMMA NÄ.

Så nu ser vi fram emot ultraljudet och alla 1953753 läkartider jag har imorgon. Nervös eller? Nänä, inte alls. Dör ju inte av tanken eller så heller. Får väl ligga och glo upp i taket på nalle puh tavlan som finns i rummet, och räkna minsta lilla pryl för att tänka på allt annat än att cancern kanske är tillbaka. Poor poor becca.

Dagen har förövrigt varit bra, borgholm med mysan och så! Bara kvällen som råkade fucka ihop sig lite.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

hoppas det gick bra på ultraljudet! :)

2010-07-01 @ 11:29:39
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0