Vill vara 18 förtusan

Galet galen förfest vart de igår! Riktigt skoj asså hihi. Tackar anna och alla andra tjejor för detta.
Kom dock inte in på vallen. Vafan kan dom inte ändra så de året man fyller 18 gäller för sånadär saker? Kul att behöva dra hem vid 12 varje kväll liksom, när alla vänner festar sate hela natten typ. Ja, detta lackar jag sönder på.

Idag har jag jobbat så nu är jag helt slut. Funderar på att pysa med pappa och bror ut till pappas flickvän för att grilla och så. Vore ju faktiskt rätt mysit hihi.


Kommentarer
Postat av: Maro? (:

sv; Tack! :D

2010-06-19 @ 17:51:06
URL: http://anepicage.blogg.se/
Postat av: DonnaCarran

Hej Rebecca!

På onsdag ska jag in och käka lunch med Smålandsidrotten mellan 12.30-14. Har du tid och möjlighet att klippa mig någon gång efter det?

/Caroline (Pernillas svägerska - shit vad gammal man lät nu då...)

2010-06-21 @ 10:00:40
URL: http://www.donnacarran.blogspot.com/
Postat av: stina

du kände inte igen mig på mc va? ;) du gav mig en glass x) visste inte om jag skulle säga hej för dee verkade inte som att du kände igen mig :P

2010-06-21 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0