De blev visst lite fest igår

Igår var en bra kväll. Började med melodifestival hemma hos My, vi åkte in till stan och det slutade med att vi blev hemkörda vid 3. Av hennes pojkvän, inte farbror polisen.
"Du kommer inte hamna i fyllecell rebeeeeecca!!!!" HAHAHAH :DDD jag gillar inte vissa vakter särskilt mycket nej.

Skrev ett långt inlägg om hela kvällen men insåg efter jag skrivit ner allt som hänt att det var mer som hände än jag tänkt på haha! Gosh så galen kväll det blev med min bästaste tjeja. Behövdes efter den mindre roliga fredagen.



En pic jag tog innan under dagen mihihi :) Har då aldrig festat i jeansjacka förr, jag är mer tubtopsglittertjejen när det kommer till den biten wie!


Kommentarer
Postat av: : )

Sööt :)

2010-03-17 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0