En massa rolig dag!

Har skrattat oavbrutet hela dagen. Vet inte varför. Lyssnat på en munk i hörsalen också. Det bästa var när Amanda frågade om varför sekten han är med i är farlig och munken inte fattade nånting. Religionsläran försökte rädda situationen och jag försökte hålla mig för skratt, igen.

Efter skolan blev My och jag intervjuade av två trevliga tjejor till deras projektarbete. Svarade på frågor om cancern och hoppas ha gett dom bra svar :)
Sen åt vi pizza och jag skrattar fan fortfarande. Helt sjukt.



Söt tjej!!! Till mitt försvar får jag väl säga att jag inte visste om att hon tog kort. Var för upptagen med min egna mobil och sms wie.




Kommentarer
Postat av: Mys.

Du är typ nörd, sms, msn, fb HEEEELA tiden ^^

2010-03-18 @ 10:29:03
URL: http://mysprinsessa.blogg.se/
Postat av: =)

Fin du är :)

2010-03-18 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0