Meningslöst inlägg

Jag ska sova så slänger in ett snabbt inlägg nu bara, där jag ska klaga lite tänkte jag.
Efter skolan skulle jag till maxi eftersom jag var tvungen att ha naturgodis. Fett sugen på det jämt nu för tiden.. My dissade mig och åkte in till stan. En annan pallevante dissade också för träningen. Så, wiho, jag fick traska dit själv. I världens jävla snöstorm? I skinjacka och tajts. Jag trodde att snön var påväg bort!?

Plus att Amanda har kommit fram till att det är självklart att jorden kommer gå under 2012 med tanke på alla jordbävningar. Hon är inte rädd. Men det är faktiskt jag, waaahah :((



Bjuder på en meningslös bild som passar detta meningslösa inlägg.


Kommentarer
Postat av: Mys.

Ska be att få tala om att jag inte dissade dig alls, jag har massor av plugg och jag var på stan för att köpa saker i bokhandeln!! Vi ska ju träna imon din tok!

2010-03-01 @ 18:02:12
URL: http://mysprinsessa.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahahah! gumman<3

2010-03-01 @ 20:10:19
Postat av: Linda

fan va gott med naturgoodis då! :o

2010-03-02 @ 20:34:49
URL: http://aplaceinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0