Bara 14 år.....

Plugg till peppig musik gör det hela kul, seriöst.
Tjejer, på fredag ska vi dunka riverside nummer 2, som jag så fint döpt den till, hela kvällen. En liten förvarning bara sådär. Är förövrig otroligt taggad!

Jaha nehe, som ni antagligen fattar så sitter jag och pluggar med go musik i en upphittad snobbenpyjamas. Haha, en lila fin i siden, bud på att ha till skolan imorgon!! Kundpass och allt.. Näe skämt faktiskt, men man tager vad man haver, hos pappa har jag ju inte direkt festkläderna liksom.




hejhejhej här är jag bara 14 fjortis år.... hahah fasen va kul det är med gamla bilder, har hur många som helst på pappas dator.
Bjuder på det så ENJOY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0