Ben, Jerry & Jag

Ikväll är det huvudvärkstabletten, Ben, Jerry & jag. Mamma jobbar natt så sitter här hemma och myser med tända ljus och desperate housewives. Spenderade tidiga kvällen hos mormor med god sallad från kebaben ute på hennes inglasade lilla balkong! Har ju varit underbart väder idag (har dock inte hunnit spendera så mycket tid i det) så det var hur härligt som helst. Var även och hämtade mitt paket från hm innan, med min nya favvojacka i! Ni vet den som alla har? Eller som i alla fall hela HV har..


Orkade inte fota den på mig, lägga in den på datorn och lägga ut den här. Så här har ni den rakt upp och ner! Kostar bara 199:- om man beställer den så pass på. Finns i beige, vilket jag tycker är vårigt och fint, i grönt, och svart då.


Kommentarer
Postat av: Bella

snygg! vart beställer man den? :)

2011-04-06 @ 10:34:27
URL: http://belliiee.blogg.segg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0