Becca & Palacevakten

Någon har facerapeat min blogg. Frågan är bara om det är tilda, amanda eller linda...

På tal om gårdagen kan jag ju passa på att berätta att vakten inte ville släppa in mig.

Vakten (efter att ha glott mellan mig och legget typ 10 gånger) : Äe, du måste ha fyllt 18.
Jag: Men hallå, jag är ju 18?
Vakten: 11?! (Alltså att jag fyller i november då)
Jag: Men jag är ju 92a!!
Vakten (efter att ha glott mellan mig och legget ytterligare 10 gånger) : Äe, du måste ha fyllt 18!!!
Och så shasade han bort mig med handen typ.
Jag: MEN JAG ÄR JU 18?!?!?!?!

Det hela slutade med att han gav legget till en annan vakt.
Jag: FÅR JAG GÅ IN NUUUUUUUUUUU?!
Och så vinkade han in moi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

facerapat på bloggen? Jag skulle snarare kalla det bloggrape;) och det var INTE jag:)

2011-02-20 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0