Måndag

Kom precis hem efter en runda på stan med sofie och emelie, fikade på 4kök och köpte lite nya underkläder, gillart! Besökte även läkarn och hämtade ett paket från hm, två nya shorts och ännu en klänning. Kollade mitt ärr som aldrig vill läka, och har nu fått ett plåster som tydligen ska skynda på processen.. Är lite besviken över att ärret inte blir så fint som jag hoppats på, men jag får väl helt enkelt gilla läget. (precis som allt annat som denna förbannade sjukdom orsakat)

Nu väntar jag på att min käre vän lukas ska komma hit och hälsa på en snabbis innan han drar hem till linköping igen. Längesen jag träffade honom, och alla andra som fixat samma sjukdom som mig, saknar dom en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0