Långhelg

Jag är ledig torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, vilket känns sjukt underbart. Dessutom så är vädret hur fint som helst! Och bal på söndag på det också, gutt gutt gutt.

Spenderade gårkvällen på vallen, precis som resten av kalmar verkade det som. Stod i kön i över en timme, kom in några minuter efter 12 då dom med flit tog in folk jättelångsamt bara för att inträdet började gälla först efter 00. Riktigt dålig stil av dom faktiskt, men tillslut kom jag ju in trots allt! Hade en grym kväll i alla fall, så det var värt det he he.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka och få healing/massage. Resten av dagen ska jag spendera i stugan och bara chilla och steka i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0