Födelsedagsmiddag



Ler helt galet mycket? Men skit samma, outfiten för kvällen i alla fall! Har varit på en jättetrevlig middag hos Linda som fyller 19 idag, käkade grillat (MUMS) med klyftpotatis och sallad. Sen paj och åh så mycket gott!
Valde dock att inte gå ut då jag känner att jag kommer ha tillräckligt mycket i huvudet imorgon ändå, så fylleångest på det skulle göra mig till ett psykbryt.. typ.



Webcam-kvalité är ju nästan lika bra som mobilkameran?! Haha, nä men ni får nöja er med detta ikväll faktiskt. Tänkte visa mitt nya favvosmycke - ear cuffen! 50 spänn på glitter, icke helt fel inte.

Kommentarer
Postat av: alsén

åh så sockersöt du är becca :*

2011-03-12 @ 19:06:32
Postat av: sofia

hade du inte besätllt löshår för ett tag sen? :)

2011-03-13 @ 20:38:57
Postat av: Becca

svar till sofia: jodå, det ligger här hemma! dock var det inte riktigt bra till min hårfärg så använder det inte.. :)

2011-03-13 @ 21:35:52
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

de finns ear cuffs för 50kr på www.designbyclaudiaa.blogg.se :)

2011-03-25 @ 21:03:44
URL: http://designbyclaudiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0