Healing

Har haft myskväll med mormor hela kvällen. Hade tänkt pallra mig bort till malkars, men icke sa nicke! Stannade hemma med henne, sibyllakäk och godis, vilket var sjukt skönt.

Min handledare på salongen har en man som håller på med healing som jag fick testa på idag också. Han kastar om och tillför energi förklarade han, genom en annan slags guide från andra sidan. (det låter lite konstigt, jag vet)
Men det var i alla fall en kul grej att testa, och det var väldigt avslappnande. Känner dock ingen skillnad på innan och efter, men vet att många andra upplevt att smärtor och liknande har försvunnit efteråt.

Han sa också, efter då, att när han healade kring hjärta och mage, där känslorna sitter eller något sånt, så hörde han hela tiden namnet Jens.

Jag har absolut ingen aning om vem denna människa är.


Kommentarer
Postat av: hanna

Sicken fin header du har fått :D

2011-03-15 @ 15:53:27
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0