Söndag

Sitter hemma hos pappa och ugglar, har haft en jättemysig kväll med honom och marcus. Tittat på film ("dumma mej", se den!) och käkat pizza och kycklingsallad. Perfekt avslut på en bakisdag som varit fylld med en massa stress på stan och två tuffa träningspass! Köpte ett sånt där armband till iphonen, som man sätter runt bicep typ, när man tränar. Perfekt att använda när man springer på löpbandet tex, då jag hatar att lägga mobilen framför mig med hörlurar som slänger överallt. Tror hela tiden att jag ska riva ner telefonen och flyga av bandet...

Nemen jaha nehe, nu ska jag vila benen i soffan och fortsätta vara social med pa&marcus innan vi pyser hem till mamma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0