Tell me!

Kom hem till en tom, tyst, mörk lägenhet nu efter gymmet. Mamma jobbar natt och marcus är på skolan som vanligt. Gjorde i alla fall havregrynsgröt (min nya favvorätt) med sylt och banan och macka och mmmmh massa gottit!

Jag känner förresten att min blogg är skittråkig för tillfället. Skriver bara om vad jag gör, och jag är alltid i skolan, på gymmet eller jobbet. Plus annat då, men bara vanliga saker som alla gör eller vad man ska säga.
Sååååå, jag tänkte höra med er läsare.. Vad vill ni se mer av här i bloggen? Var inte blyga här nu hehe, det finns säkert nånting!

Kommentarer
Postat av: Linda

dagens outfit är alltid kul :D

2011-03-03 @ 22:37:28
URL: http://aplaceinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0