Helg!

Äntligen fredag, dock har dagen känts som en torsdag? Visst blir man aningen överlycklig när man kommer på att det är fredag då istället! Likadant känns det när man tänker att det är söndag en lördag, och så är det inte det.
Oj va onödigt mycket jag sa om detta nu då..

Haft redovisning och prov idag i alla fall! Dock har jag nog failat på provet, för när jag skulle lämna in boken, precis som alla andra, så sa lärarn: du kan nog ha kvar den ett tag till rebecca.
Jaha.. ig med andra ord ja!

Stannade sedan kvar i skolan för att jobba med esteten, blev klar med min helt galet fina (!!!!!) landskapsbild. Stannade ändå till halv 5, så känner mig seriöst duktig, vilket kompenserar mitt ig litegran he he.





En nyblonderad pluggis och hennes mästerverk. Erkänn att ni önskar att ni kunde måla lika bra som mig? NAAAAAT! (som hanna skulle sagt)
Ska dra iväg till tillan nu snart för tacos och myskväll, me like a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0