Och så var veckan igång

Sitter och kollar på resor (igen), och imorgon ska vi eventuellt preliminärboka en i augusti. Antingen åker vi tillbaka till napa eller så bokar vi en resa till Rhodos!

Försöker även få ihop min vecka, för nu måste jag verkligen ta tag i det som är kvar i skolan. Så mellan alla läkartider, jobb och annat ska jag alltså hitta tid och ork till detta! Nästa vecka ska jag göra min operation, eller kanske kallar dom det ingrepp, så att mitt ärr blir finare. Jag ska vara vaken samtidigt som dom öppnar upp, tar bort all ärrvävnad, och stänger igen. Dock ska jag tvinga dom att mata mig med både morfin och lugnande!





Avslutar inlägget med två bilbilder, övningskörarn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag glömde ringa, i suck(a)

2011-05-09 @ 21:56:35
Postat av: Anonym

/Sofie ofc

2011-05-09 @ 21:57:06
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0