Stockholm

Har varit i Stockholm över helgen med min kära klass, sjukt kul har det varit! Kom dit i fredags och sprang då runt över halva stockholm för att hinna med varenda liten affär, vilket var aningen tröttsamt. Var sedan på en mingelkväll hos Goldwell och fick endel inspiration från frisörerna där!

Upplevde efter detta stockholms nattliv, var överallt och ingenstans och vet knappt hur vi tog oss runt he he! Ett av ställena vi besökte var spy bar, så det var jag, emelie och en jäkla massa stureplansbrats där. Drog sedan vidare till.. ett kul ställe som jag inte vet vad det hette!

Lördagen spenderade vi hos Loreal, lyssnade på en föreläsning och såg en inspirationsvisning. Föreläsningen var helt sjukt bra, och man blev verkligen inspirerad och såg nya möjligheter och vägar i yrket. Jättebra!

På bussen hem svirade vi (tilda och jag) om till partyoutfiten ännu än gång och stressade iväg för en grym kväll på vallen! Traskade hem i den inte kalla natten, och sov för första gången på två nätter typ. Avslutar denna underbara helg med sofie och film, åh me like!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0