A bad hair day

Köpte en sån bad hair day mössa i göteborg för ett år sedan. Skulle aldrig få för mig att använda den igen. Det är en cancermössa, hade den jämt när jag var sjuk och inte hade något hår.

Ser ofta människor med samma mössa och jag bara stannar upp och glor. "Hur tusan kan du tro att du har en dålig hårdag?! Ta av dig min cancermössa."
Haha, menar inget illa såklart och jag fattar att andra inte tänker som jag. När jag köpte min visste jag inte att den skulle bli min cancermössa, men oj vad glad jag är att jag köpte den! Testade att ta en sjal på huvudet en gång, men den åkte av lika fort som den kom på. Skulle jag ha en sjal över huvudet så kunde man lika gärna skriva cancer i pannan på mig. En sån sjal skriker det ordet, tycker jag.



Mina ögon såg annorlunda ut förr, mycket friskare och piggare på något vis. Fast på den här bilden är jag egentligen inte frisk, jag är bara inte medveten om att jag är allvarligt sjuk.



Kommentarer
Postat av: A.F - Pojke i N.Y

Ifs sant ahah ;D

2010-02-23 @ 20:52:05
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0