Boxning och läkarbesök

Jag är trött. Valde boxning av någon lustig anledning idag då vi har haft idrottsdag. Så, jag är trött. Och helt slut. Dock var det sjukt roligt!

Sen har jag varit hos min läkare idag också. Han sa att han skulle se om det inte gick att operera bort porten i februari! Om det går så har vi en överlycklig Becca kan jag lova er :) Just nu vill jag bara ha ut den. Tänk att ha det helt slätt där, när man har tuptop och det ända som syns är ett litet ärr. Ändå vet jag redan nu att jag kommer sakna porten väldigt mycket i början, så därför ska jag be om att få ta hem den haha! Om det är i en burk, kasse, påse eller i jackfickan spelar ingen roll, bara jag får hem den. Har till och med drömt mardrömmar om att jag opererat bort den och glömt säga att jag vill ha den.

Sen säger min läkare att det börjar bli dags för ultraljud och grejer igen.. Ryser bara jag tänker på alla helveteskontroller då jag får livsavgörande besked. Går inte att beskriva hur det känns, bara de som har varit med om det vet hur stark rädslan är.


Kommentarer
Postat av: Albin

Jodå! Visst vet vi att Becca är bra på boxning ;)

2010-02-10 @ 10:43:33
URL: http://albinenglund.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0