Denna konstanta ilska

Jag känner mig så arg, hela jävla tiden. Innan, typ en del av december, januari och fram tills nu så kunde jag inte gråta. Det gick helt enkelt inte! Det var precis som att alla tårar tagit slut.

Nu däremot så vill jag gråta hela tiden på grund av denna ilska. Det räcker med så otroligt lite, och det kokar i huvudet. Jag kan verkligen inte beskriva hur det är, hur denna rädsla, stress och oro känns.. Det är något man bara kan förstå om man varit där själv. Hur hjälplös man känner sig på kontrollerna, det som sägs kan jag inte styra över. Dom kan säga att vafasen som helst till mig och det är bara för mig att acceptera det som sägs, även om dom säger att jag kommer dö.
Jag vill verkligen kunna förklara så ni förstår hur det är, men jag tror inte ord räcker till. Finns säkert några där ute som känner igen sig i ilskan i alla fall, och hur frustrerande den är.

En liten bild från Elwins lekland idag som visar lite glädje! Det var en viss liten herre som har fyllt hela 5 år, så vi åkte dit med han och hans storebror, vår present till honom. Skulle ljuga om jag sa att det inte var kul där ;)




Kommentarer
Postat av: Therése

hahaha tack :D det kan behövas!

2010-02-20 @ 19:21:52
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Anonym

händer ikväl ldå? :)

2010-02-20 @ 19:28:38
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Myyssss :D Ja man får väll hoppas på det :)

Är dock inget stort fan av melodifestivalen men de går inge annat på tv så kan lika gärna kolla ahha ;D

2010-02-20 @ 19:39:15
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0