En jobbig månad

Många dagar i mars tror jag kommer bli rätt jobbiga. Det var i den månaden allt helvete började, alla besked, operationer, rädsla, osäkerhet och allt annat som denna hemska sjukdom innebär. Kommer nog tänka en hel del vissa dagar, tyvärr.

Och inte nog med det, för ett par dagar sen fick jag även en kallelse till gyn, en av kontrollerna jag går påvar tredje månad. Hoppade av glädje då jag såg att det var den 22e mars.. Antagligen är det ultraljud i mars också.

Kan vi inte bara hoppa över mars månad?


Kommentarer
Postat av: Mys.

Hej, först kommer svaren :)



1, du ser inte ut som en padda min pudding - Tack ;D

2, fina bilder på klänning och jacka - Tack söt

3, fina bilder på you and me från bc - U TOO

4, din bil är galen, "är det DIN bil?!?!?" HAHA - Nej inte min bil ;) vååår bil, haha



och nu, vi kan inte hoppa över mars för det är våffeldagen då :) Vet att det kan bli jobbigt men vi överlever det här också :D

2010-02-13 @ 11:38:10
URL: http://mysprinsessa.blogg.se/
Postat av: maria

härligt:) joda, det är bra. Lite slitet bara;p

stackare;/

2010-02-13 @ 12:14:31
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0