Tar hem porten i en påse

"Borttagning av Port-a-Cath".
Jag vet att jag kommer lipa över denna hemska fula dosa när den väl är borta. Självklart vill jag ta bort den men det är otroligt mycket blandade känslor i allt som har med cancern att göra.
Därför mina vänner, ska jag ha hem den. Jag tar den i vad som helst, en burk, en icakasse, jackfickan, bara jag får hem den. Kommer finnas kvällar då jag lär vara väldigt lycklig över detta, hur onormalt ni än kan tycka att det låter. Känner mig själv tillräckligt bra för att veta detta. Har varit samma visa med peruken, haft den på huvudet dom kvällarna som jag mått som sämst.

Men som jag sa innan, självklart är jag hur glad som helst över att ta bort cancerdosan!




Kommentarer
Postat av: A.F

ååh så himla skönt! :D

2010-02-19 @ 12:53:33
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: sammagamlamamma

Becca, det är ju alldeles alldeles underbart!! Jag förstår din glädje och känner mig glad i hela kroppen för din skull. Du är söt när du skriver att du haft peruken jobbiga kvällar, har man inte gått igenom det du har gjort kan man inte fullt förstå vad det innebär. Men det jag läser på din blogg får iaf mig att känna lite lite pyttelite om vad det handlar om egentligen. Du är stark och offantligt duktig! Bamsekram

2010-02-19 @ 18:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0