Tid till ännu en kontroll

Fett förskyld tjeja här borta.. Plus att jag inte har kvar något godis eftersom det var borta efter att jag somnat och vaknat i soffan.

Den 12 mars har jag fått tid till ultraljud också, ännu en så kallad helveteskontroll. Det är pappas födelsedag och även dagen då jag gjorde mitt första ultraljud och läkarn säger: Du har en cysta över hela buken. Blev så lycklig när mamma sa att jag fått en tid då att jag stängde min käft och vägrade svara. Ni förstår inte hur mycket jag hatar dessa kontroller..



(Ursäkta den dåliga kvalitén, har klippt borta nästan hela bilden. Tror ni överlever)
Tagen den 8e mars, fyra dagar innan vi åkte in akut till gyn. Lite otäckt att jag var förskyld då med. Va på bio den kvällen med massa magont, helt ovetandes om att det var cancer som spökade runt i min kropp.




Kommentarer
Postat av: Therése

jag vet inte heller vad jag ska säga när jag ska dit :O shit säger jag bara

haha men lycka till :D

2010-02-18 @ 09:05:23
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0