Jag har börjat gå vidare

Det känns som jag börjar hitta tillbaka till mig själv igen. Jag är glad, mår bra och har kul! Jag minns inte ens när jag mådde så här bra, men innan jag blev sjuk var det nog. Jag älskar att bara kunna göra saker och ting som jag vill!
Självklart har jag mina stunder då ångesten kommer, då jag känner mig världelös och bara mår allmänt dåligt. Men så bra som jag mår för det mesta nu är helt otroligt :)

Cancern kommer alltid vara en väldigt stor del av mig, men det känns som jag börjat lämna den delen av mitt liv litegran nu och att jag har gått vidare.




Kommentarer
Postat av: Therése

vad söt du är becca! :)

2010-01-13 @ 19:07:36
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: mandus

underbart att höra!

2010-01-13 @ 20:04:28
Postat av: gun

Vad härligt att höra att du känner att du kan lämna C bakom dej till stor del, plus att du fått den erfarenhet som många egentligen "skulle behöva". Tufft, men sant :-) Jag fick själv bröstcancer i somras och livet var ju i stort sett kört... men, så smått börjar man känna att livet finns där ute och det är bara att haka på :-) Man pratar om att "tiden läker alla sår" som en klyscha... men – faktiskt är det ju så!! Kram!

2010-01-13 @ 23:48:57
Postat av: maria

jätte kul att höra:)

allt bram ed dig annars då?

2010-01-14 @ 09:00:49
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0