Jag måste få opereras då!

Idag dök visst shopaholicbecca upp och hon fick med sig lite fina fynd hem från stan. Helt galet vad mycket kläder det står mitt namn på alltså...

Sen tänkte jag berätta att jag ska träffa min läkare i Kalmar för att boka in ett operationsdatum den 9e februari. 9E FEBRUARI! Jag skulle fått en tid till honom i början av januari eftersom jag har tänkt operera mig i februari! Hoppas för allt i världen att jag får en operationstid då ändå för annars krockar det med Egypten och massa och det vill jag då inte.
Haha, sen är jag rädd för att dom ska hitta cancerceller när dom skär upp mig. Helt sjukt och antagligen omöjligt men min största rädsla är att få tillbaks cancern och framför allt nu när jag äntligen repat mig och kommit tillbaks så bra!


Kommentarer
Postat av: Ronja Eriksson

varför ska du opereras? :(

2010-01-24 @ 19:50:26
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ronja Eriksson

jaha! jo den har jag sett. men GUD vad bra! ellerså, det betyder ju att du är frisk och det är ju mer än BRAAAAAAAAAAA :D

2010-01-24 @ 20:20:17
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa vad du köpte :)

2010-01-25 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0