Opererades för ett år sedan

Idag är det hela ett år sedan jag opererade magen. Ett år! Det är sjukt vad tiden går fort. Det är också ett år sedan jag fick reda på att jag kanske var sjuk. Tror inte att någon direkt trodde att jag skulle vara det, folk jag berättade det för var helt övertygade om att så kunde det ju självklart inte vara.
Innest inne så visste jag själv att risken var stor för det, och att jag nog var sjuk. Men bara tanken på att tappa håret innebar så mycket panik så jag försökte att inte tänka på det alls.



Runt den här tiden, fast för ett år sedan då. Nyopererad och inte så pigg tjeja. Platt mage i alla fall vilket var en jädrans lycka ska jag säga er! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0