För bra i Stockholm

Hejsan hallå folket.

Jag vill faktiskt tillbaka till Stockholm just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om helgen där, men vi hade det riktigt kul! Tror det var runt 150 ungdomar där som har haft cancer eller har ett syskon som drabbats. Det är seriöst svårt för mig att beskriva hela grejen. Jag är inne i någon slags förnekelseperiod då jag ser mig själv som "nä men jag har aldrig haft cancer!" och då blir det väldigt jobbigt att tvingas inse att jag faktiskt har haft det, och att min brors syster har haft det. Man blir påmind om det man varit med om när man träffar andra som varit där också. Men på ett sätt är det otroligt skönt att träffa dessa starka människor och veta att man inte är ensam. Man får en massa nya kontakter och vänner vilket bara är skoj.

Helgen har varit kanon, verkligen! :) Men jag har som sagt svårt att beskriva den.





























Bokramare hahahhahaha (L)


Kommentarer
Postat av: August

hahaha bokkramare

2010-05-17 @ 23:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0