Oj

Blir nog ingen ayia napa resa. Fuck fuck fuck, behövde den. Min student blir ju inte helt riktigt, eller vafan, den blir ju typ "låtsasstudenten", hur kul låter det på en skala? Ska ju tillbaka till skolan i augusti igen och ta igen grejer jag missade under tiden jag var sjuk. Så eftersom ALLA pratar om denna låtsasdag så ville jag gärna se fram emot något riktigt.
TYP EN RESA?!?!

På tal om cancer så ska jag på kontroll på torsdag, vilket stressar sönder mig just nu. Hade jag inte behövt poängen vi får under idrottsdagen imorgon så hade jag inte gått till skolan. Och när alla andra (utom fellish) får gå hem imorgon så ska vi stanna kvar och ha estet.
JAPP, det är ett ämne aaaaaaaaaaaalla andra hade i ettan, men som jag missade pga sjukdomen. Som jag förövrigt hatar mer än vanligt just nu, bara för att den är överallt och påverkar massa som den inte ska påverka.

Om den lilla jäveln har fått för sig att komma tillbaka, typ slått tält i min kropp eller något, då ska jag ta mig fan ta död på den och utrota den en gång för alla. Du hörde rätt cancern, det är ett hot.
SÅ HÅLL DIG BORTA.

Positiv tjeja. Är det egentligen, oftast. Men ah, som ni märker så var det visst inte så ikväll. Kan inte ens ta ut min frustration på träningen eftersom jag har pajjat mina ben.......

Kommentarer
Postat av: hanna hemmingsson

Hoppas testet går bra! <3

2011-02-02 @ 13:53:34
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0